1. Jordi Antentas

Voldrien saber per quin motiu no es poden deixar les bicicletes a dins de l’institut?
    No s’ha de promoure la mobilitat amb bicicleta?
    Si la deixem a fora hi ha més probabilitat de possibles dany o furts.

1. Coordinadora Pedagògica Autor de l'article

Des de tutoria i educació física cada any s’han realitzat activitats per promoure la mobilitat amb la bicicleta. Aquest curs seguint les instruccions del departament de Salut i d’Educació hem d’evitar les aglomeracions i evitar que els alumnes de diferent nivells es barregin. Ell de primer i segon d’ESO entren per la porta principal, els de tercer i quart entren per la porta que dona a l’aparcament lateral i els batxillerats per la porta de dalt (nosaltres la coneixem com la porta de volei)
      L’aparcament de bicicletes del centre està situat a l’entrada, o sigui en la porta d’accés dels de primer i segon d’ESO. Ens calen places d’aparcaments de bicicletes en les altres dues portes. Després de la reunió del dia 9, hem parlat amb l’AMPA i ja hi estem posant fil a l’agulla perquè tots els alumnes del centre puguin gaudir de places d’aparcament de bicicletes a l’interior del recinte.
      Esperem poder tenir una setmnana de la mobilitat amb moltes bicicletes aparcades al centre