Demà dimarts se suspenen les classes.

Demà se supèn l’activitat escolar als centres educatius de Vilassar de Dalt i des d’aquesta tarda, les extraescolars.

En vista de les condicions climatològiques i les alertes i recomanacions fetes pel Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT) i com a mesura de seguretat,  l´Ajuntament de Vilassar de Dalt ha decidit suspendre les classes de totes les escoles i institut de la població i les activitats extraescolars a partir de les 15h d´avui dilluns dia 20 de gener i tot el dia de demà dimarts 21. Així mateix es garantiran els serveis mínims que determina el Departament d´Educació mentre es mantingui la suspensió de les classes. (…)

Es recomana la màxima precaució i evitar els desplaçaments que no siguin imprescindibles.
Es recomana a les entitats i la resta de serveis privats que segueixin aquesta indicació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *