Frases del mes

El més de febrer el dediquem a la Conferència de Jalta: entre el 4 de febrer i l’11 de febrer de 1945 a Ialta (Ucraïna), es van reunir Roosevelt, Stalin i Churchill, els tres grans líders aliats dels Estats Units, la Unió Soviètica i l’imperi Britànic. que van acordar  entre altres coses:

•  la rendició incondicional de l’Alemanya Nazi.El més de febrer el dediquem a la Conferència de Jalta: entre el 4 de febrer i l’11 de febrer de 1945 a Ialta (Ucraïna), es van reunir Roosevelt, Stalin i Churchill, els tres grans líders aliats dels Estats Units, la Unió Soviètica i l’imperi Britànic. que van acordar entre altres coses:

La rendició incondicional de l’Alemanya Nazi.
    Que els criminals de guerra nazis haurien de ser portats davant de la justícia.
    La celebració d’eleccions lliures als estats europeus alliberat.

Les frases escollides són del prolífic Winston Churchill :

I am an optimist. It does not seem too much use being anything else. Winston Churchill

To improve is to change; to be perfect is to change often. Winston Churchill

•  Que els criminals de guerra nazis haurien de ser portats davant de la justícia.
  • La celebració d’eleccions lliures als estats europeus alliberat.

Les frases escollides són del prolífic Winston Churchill :

To improve is to change; to be perfect is to change often. Winston Churchill