Instal·lacions

Tots els espais estan adaptats per minusvàlids, a base de rampes i un ascensor.
Totes les aules i espais del centre disposen de connexió a la xarxa d’ordinadors i a internet (ADSL)

Instal·lacions

Edifici central

– Pl. Semisoterrani:
L’aula d’idiomes, un departament d’Idiomes i Ed. Física. Cantina-menjador i Biblioteca
– Planta baixa:
10 espais, entre aules i laboratoris: 4 aules convencionals, l’aula de Plàstica, l’aula Taller, el Lab. d’Experimentals i l’aula d’atenció a la diversitat, la sala de professors i 1 departament: el de Plàstica, CCSS i Llatí. Cal afegir els despatxos de direcció, cap d’estudis-coordinació pedagògica, sala de visites, consergeria, secretaria i magatzem. Lavabos convencionals i de minusvàlids
– Primera planta: 13 espais entre aules, laboratoris i desdoblaments: 7 aules convencionals, 2 aules de desdoblament, l’aula de tecnologia, l’aula de música, el laboratori de química i l’aula d’experimentals. Cal afegir el despatx de tutoria de 2n cicle i de batxillerat, el departament de matemàtiques i experimentals.
– Segona planta: 8 espais, entre aules i laboratoris 6 aules convencionals i 2 aules d’informàtica.
Cal afegir la tutoria de 1r cicle i el departament de català i castellà.

Gimnàs-sala polivalent i vestidors

El centre disposa d’un gimnàs-sala polivalent de 450 m2. amb escenari, magatzem i camerinos, així com vestidors diferenciats per alumnes i monitors. Aquest darrer espai funciona amb energia solar produïda en el mateix institut.

D’altres espais
– 3 pistes poliesportives (1 de dimensions reglamentàries)

– 3 taules de ping-pong (dimensions reglamentàries)

– Biblioteca (consulta i préstec de llibres)

– 1 pati de sorra
– 1 espai arbrat
– Lavabos a totes les plantes de l’edifici, pati, vestidors, etc.
– Ascensor
– Rampes d’accés per a minusvàlids
– 1 magatzem extern

Serveis
– Servei de consulta mèdica tots els dijous a l’hora del pati.
– Totes les aules i despatxos tenen projectors
– Servei de reprografia a les hores de pati a disposició dels alumnes
– Les portes exteriors romanen tancades durant l’horari lectiu i d’esbarjo