JA’s PULITZER

Aquest ha sigut un curs amb forces novetats, i una d’elles es mou en l’àmbit de la fotografia filosòfica. Hem inaugurat els JA’s PULITZER i l’alumnat s’hi ha presentat amb una fotografia vinculada a un dels temes desenvolupats a les sessions de filosofia. El professorat va procedir a les votacions i finalment, van concedir el primer premi a la Noa, per la fotografia del Gira-sol dempeus i l’escrit sobre la dificultat de viure contra-corrent. Agraïm també a la Khadija, l’Hèctor, l’Estel, l’Alba i la Carla la seva participació i felicitem la qualitat del seu treball. És un goig tenir un alumnat com vosaltres!

JAS Pulitzer22_23 Docents