Agenda 2030 4tESO 1r Batxillerat

L’alumnat de l’optativa de filosofia de 4t d’ESO i de 1r Batxillerat ha dedicat les darreres sessions del curs a treballar l’Agenda 2030, fent una aplicació dels sabers amb el naixement de la Cimera del JA. Aquesta l’hem estructurat en quatre punts: hipòtesi (creiem que…) diagnosi  (comprovem si…) proposta (podríem…) i projecció (com creiem que seria el nostre centre si duguéssim a terme la proposta). Les idees van ser molt interessants, i van donar lloc a ODS com crear una batucada, fer l’hort, repensar  els espais, pintar el centre, establir trobades amb l’equip directiu… Tot presentat sota el format japonès del Petxakutxa, 10 diapositives explicades cadascuna en 10 segons a l’Àlex, la Marga, l’Isaac, la Marta i l’Antonio, que molt atents prenien nota de la gran feinada de l’alumnat. Aplaudeixo la seva implicació, dedicació i qualitat en tot el procés de creació de l’informe i en la presentació clara i distesa davant de l’equip directiu. Com sempre un plaer ser la vostra professora.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *