Segona part de l’intercanvi a Duderstadt, Alemanya

Després de rebre la visita dels alemanys al novembre, ara ha sigut el nostre torn de visitar Duderstadt. 25 alumnes del nostre institut de 3r i 4t d’ESO han tingut l’oportunitat de viatjar a Alemanya i de viure i experimentar de primera mà la llengua i la cultura alemanyes.

Intercanvi Duderstadt 2024

Tant el professorat com l’alumnat del Eichsfeld-Gymnasium de Duderstadt ens han acollit de manera molt cordial i han organitzat per nosaltres tot un seguit d’activitats molt interessants. El primer dia vam ser rebuts pel mateix alcalde de la localitat que ens va donar la benvinguda a la ciutat. Hem pogut gaudir de la natura i també conèixer la història d’Alemanya, gràcies a les visites al museu de l’antiga frontera entre l’Alemanya de l’est i la de l’oest. Al museu del pa vam poder fer el nostre propi pa i l’últim dia vam aprofitar que volàvem des d’Hamburg per visitar la ciutat amb un dels ports més importants d’Europa. El “Miniaturwunderland” ens va agradar molt!

El viatge ens ha servit per practicar l’alemany i també l’anglès, per conèixer una altra cultura europea i per aprendre a conviure durant uns dies amb una família diferent. També ha contribuït a enfortir els vincles entre el nostre alumnat i s’han creat llaços d’amistat que esperem que durin molt de temps.

Agraïm molt a les professores alemanyes la seva fantàstica rebuda i esperem poder retrobar-nos el curs vinent!

Teniu més fotografies a l’àlbum de l’activat: Intercanvi amb Duderstadt, 2a part.