Preinscripció batxibac 2024

El procés per a la preinscripció al batxibac per al curs 2024-25 comença a partir del pròxim 21 de març amb la publicació de l’oferta inicial de places i la realització la prova de nivell de llengua francesa.

Les dades i els requisits són els següents:

• 21 de març de 2024: oferta inicial de places escolars
  • Com es fa la preinscripció als estudis de doble titulació?
  1. El termini per presentar la sol·licitud és del 2 al 8 d’abril de 2024.
    • La sol·licitud s’ha de lliurar presencialment al centre on es vol estudiar el batxibac.
  2. Tots els alumnes menors i majors d’edat han de presentar el DNI (original i fotocòpia).
  3. Els alumnes menors d’edat han de presentar la certificació electrònica de la inscripció de naixement o el llibre de família o altres documents relatius a la filiació i el DNI de la persona sol·licitant (pare, mare tutor o tutora), o la targeta de residència si la persona és estrangera.
  4. Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  5. Les persones que al·leguin el compliment d’algun criteri de prioritat, han de presentar la documentació que ho justifiqui (original i fotocòpia).
  6. Cal que presentin la documentació que acreditin el seu nivell B1 de francès.
  7. Certificat de nota mitjana de 1r, 2n i 3r d’ESO.
  8. Sol·licitud de preinscripció a la doble titulació de Batxillerat i baccaularéat. Cal descarregar l’arxiu, omplir la sol·licitud, imprimir i, finalment, signar. [SOL·LICITUD BATXIBAC] (actiu a partir del 2 d’abril)
  9. Omplir la Declaració complementària centres.
  • Llista d’alumnes admesos el 15 d’abril de 2024

Més informació a Preinscripció i matricula Batxillerat i batxibac.

1. Stella ERHARD

Bon dia,

Me interesa el bachibac para mi hija dentro de algunos anos ( soy francesa y mi hija es bilingue) pero me gustaria primero saber como funciona los estudios. He leido que el curriculum es una mezcla de espanol y frances, pero solo hay 2 asignaturas en frances. Me podriais decir cual seria el volumen horario per semana ? No entiendo si es lo mismo numero de horas si hace el Bachibac o el bachillerato sencillo ?? Si me podriais enviar un documento con mas detalles sobre el programme y lo que se estudie, seria estupendo !!

Muchas gracias de antemano,

Stella.

2. Institut icària

El nombre d’hores a la setmana en total són 30 h, tan per a 1r com per segon de batxillerat. La distribució d’hores són:

1r de batxillerat: 18 h es fan en català, 2 hores en castellà i les altres 10 h restants es fan en francès (primera llengua estrangera, història de França, Literatura francesa i tutoria).

2n de batxillerat: 18 h es fan en català, 2 hores en castellà i les altres 10 h restants es fan en francès (primera llengua estrangera, història de França, Literatura francesa, Història d’Espanya i Catalunya, treball de recerca i tutoria).

En l’enllaç següent hi ha molta més informació:

Cordialment,
    Institut Icària