Llibres, música i roses per un Sant Jordi a l’Icària

Enguany a l’Icària hem celebrat la diada de Sant Jordi amb música i literatura en un acte conduït per alumnat de la matèria de Literatura catalana de 2n de Batxillerat, que ha estat l’organitzador d’una gala que acollia també el lliurament de premis del nostre Certamen Literari de Sant Jordi.

S’hi van recitar poemes de Maria Mercè Marçal, Gabriel Ferrater, Joan Salvat-Papasseit o Vicent Andrés Estellés, entre d’altres; i els interludis musicals de violí i piano (amb peces de Vivaldi, Chopin i Couperin) han estat interpretats també per alumnat del nostre centre.

Els guardonats a les diverses categories han rebut els seus premis (un llibre, una rosa i un diploma) de la mà de professorat del departament de Llengües.

Finalment, l’acte va ser tancat amb un breu discurs de la cap d’estudis, qui ha volgut remarcar el caràcter emotiu d’aquesta festa en què celebrem la literatura regalant-nos llibres i roses.

Us deixem una tria d’imatges per compartir amb vosaltres alguns dels moments més especials d’aquesta celebració.

Àlbum de fotos de l’activitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *