Jornada de xarxes de mediació

Divendres 10 de maig, el grup d’alumnes de l’optativa de Mediació (2n ESO) ha dinamitzat una activitat dins de la Jornada de Mediació entre Iguals, “Compartim activaMENT”, organitzada pel Consorci d’Educació de Barcelona.

L’activitat escollida i presentada pel nostre equip de futurs mediadors i mediadores pretenia fer reflexionar, a l’alumnat dels altres centres participants, sobre la relació dels poders i privilegis en la resolució de conflictes i en l’impacte a les xarxes socials.

La dinàmica de l’Icària ha estat un èxit i el nostre “equipàs” ha pogut gaudir d’un agradable matí de convivència i intercanvi de coneixements i experiències amb altres joves de la ciutat.

Com és habitual podeu veure més fotografies a l’àlbum de l’activitat.

1. Jordi Gayà Carulla

Em dic Jordi Gayà i soc el marit de Leonila Nadal Adelantado. La seva mare era germana d’en Joan Adelantado Andreu.
    Aquest migdia hem assistit a la col·locació de la llamborda en homenatge al “tiu Juanitu”, organitzat pel vostre institut.
    Només vull donar-vos les gràcies més sinceres per aquesta iniciativa.
    Ha estat un acte molt emotiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *