Eleccions al consell escolar

Les eleccions per a la renovació dels consells escolars dels centres es fan cada dos anys. Hi estan convidats a participar tots els sectors de la comunitat educativa dels centres: professorat, famílies, alumnes i personal d’administració i serveis d’escoles, instituts i escoles bressol.

Aquest any, les eleccions es fan del 20 al 24 de novembre, i es renoven membres de professorat, alumnat i personal d’administració i serveis.

El cens s’ha publicat al tauler del centre i les possibles reclamacions es poden fer del 6 al 8 de novembre. Per a presentar una candidatura poseu-vos en contacte amb la secretaria abans del 14 de novembre. En el document de convocatòria de les eleccions podeu consultar totes les dates.

També podeu trobar més informació a la pàgina web del consorci d’Educació: Eleccions per renovar els consells escolars dels centres educatius