Batxibac Icària 2024-25

Per cursar la doble titulació cal acreditar com a mínim un nivell B1 de francès del marc europeu comú de referència per a les llengües. L’acreditació es pot fer mitjançant el B1 del DELF Scolaire, el diploma B1 del DELF junior o el certificat de nivell intermedi de les EOI.

En cas de no tenir cap d’aquestes acreditacions els alumnes hauran de superar una prova de nivell en llengua francesa organitzada pels professors del nostre institut.

PROVA DE NIVELL

La prova de nivell per poder cursar el Batxibac a l’Institut Icària tindrà lloc el dijous 21 de març 2024 i constarà de 2 parts:

de les 15:30 h a les 16:30 h: un exercici de producció escrita d’unes 200 paraules aproximadament segons un tema proposat.

a partir de les 16:30 h: una breu entrevista d’uns 10 minuts aproximadament on el candidat haurà de respondre les preguntes de l’examinador.
Els resultats estaran disponibles el divendres 22 de març a partir de les 14 h al taulell d’anuncis de l’institut (vidres costat porta d’entrada).

En cas de presentar-se a la prova de nivell, enviar prèviament un correu avisant a mcervera@instituticaria.cat.

JORNADA DE PORTES OBERTES

Alumnat no propi 20 de març a les 17:00 h

DATES DE PREINSCRIPCIÓ

Termini per presentar la sol·licitud de preinscripció: del 2 al 8 d’abril de 2024

Més endavant, es publicarà més informació respecte de la documentació a facilitar en el moment de la preinscripció.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *