Preinscripció Cicles Formatius 2024-2025

ALUMNES DEL CENTRE:

Els alumnes que estan al nostre centre i que volen fer un cicle formatiu, al mateix centre o en qualsevol altre centre, han de fer preinscripció. Trobareu tota la informació al web de Preinscripció.

Els alumnes que ja estan cursant un Cicle formatiu al centre i que vulguin continuar al mateix Cicle formatiu al nostre Institut, no han de fer preinscripció. Entre els mesos d’abril i maig, enviarem un correu electrònic amb les instruccions per confirmar la plaça per al curs vinent.

ALUMNES NOUS: Presentació de sol·licituds: del 24 al 30 de maig, ambdós inclosos.

Totes les sol·licituds es faran telemàticament, per tant no es podrà fer cap preinscripció presencial ni es podrà presentar cap documentació en paper.

Per fer la sol·licitud, heu d’accedir al web de preinscripció: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici

Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per persona. En la sol·licitud s’hi poden indicar peticions d’admissió en diversos centres, cicles i torns, sempre ordenades per ordre de preferència. La presentació de més d’una sol·licitud, excepte en els casos que es prevegin específicament, comporta la invalidació dels drets de prioritat.

TIPUS DE SOL·LICITUDS:

• ELECTRÒNICA: cal identificació digital (idCat mòbil, certificat digital…). Us podeu donar d’alta a l’idCat Mòbil en aquest enllaç. Amb aquest tipus de sol·licitud únicament cal omplir el formulari, no cal adjuntar cap document a la sol·licitud ja que les dades es validaran de forma automàtica.
  • EN SUPORT INFORMÀTIC: (només en el cas que no sigui possible fer la preinscripció electrònica). Cal omplir el formulari i adjuntar la documentació corresponent.

En ambdós casos, necessitareu el número d’identificació de l’alumne/a. El podeu trobar als butlletins de notes o demanar-lo al centre actual. També el podeu consultar en el següent enllaç: http://Tràmits, Tràmits per temes, Suport a la comunitat educativa.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Criteri de prioritat: nota mitjana dels estudis que donen accés al Cicle.

PUBLICACIÓ DE LLISTES

Oferta inicial de places 23 de maig
Llista amb la puntuació provisional 28 de juny
Reclamacions puntuació provisional del 28 de juny al 3 de juliol
Llista amb puntuació definitiva 8 de juliol
Oferta final de places 15 de juliol
Llista de places de la primera assignació 15 de juliol
Matrícula primera assignació (alumnes que se’ls ha assignat la primera opció) del 17 al 22 de juliol
Llista de places de la segona assignació 31 de juliol
Matrícula segona segona assignació (alumnes que se’ls ha assignat plaça a la segona assignació) del 2 al 6 de setembre

PROCÉS PER GESTIONAR LES VACANTS

Podran participar les persones que han participat en la preinscripció i no han obtingut cap plaça ni en la primera ni en la segona assignació, i les persones que no han participat en la preinscripció.

Publicació de vacants 12 de setembre
Ampliació de peticions de la sol·licitud de preinscripció o presentació de sol·licituds si no s’ha fet preinscripció del 12 al 16 de setembre
Llista de sol·licituds que participen en el procés de les places vacants 19 de setembre
Llista de places assignades 25 de setembre