LA MÚSICA I EL DISSENY PODEN DEIXAR-TE SENSE PARAULES

Dijous, 1 de desempre, els alumnes de 4t d’ESO de les optatives de Música i Visual i Plàstica van visitar l’Auditori i el Museu del Disseny a Barcelona.
A l’Auditori, van assistir al concert Out of the [Cage], on quatre percussionistes van posar en escena composicions… Llegeix més»

BARCELONA CONNECTA AMB LA LITERATURA CATALANA MEDIEVAL

Dimecres, 30 de novembre, els alumnes de 1r de Batxillerat van anar a Barcelona per realitzar un recorregut per la Barcelona medieval, en què es combinava l’explicació històrica amb textos dels escriptors de la literatura catalana medieval.
Van arribar al passeig de Colom i es van… Llegeix més»

EL BASKET BEAT TORNA A SONAR AL GUINOVARDA

Dimarts, 29 de novembre, els alumnes de 1r de Serveis Comercials i de 3r d’ESO van rebre la visita de l’Aleix i del Juanma, membres de l’Aula Municipal de Música de Piera. Com cada curs, van organitzar unes sessions de Basket Beat. L’alumnat va aprendre… Llegeix més»

SEGON DE TAPSD VISITA L’ONCE

Divendres, 18 de novembre, els alumnes de 2n de TAPSD de l’INS Guinovarda de Piera vam anar a visitar l’ONCE i vam poder empatitzar amb les persones cegues posant-nos en diferents situacions que viuen ells dia a dia i vam aprendre a saber com dirigir-nos… Llegeix més»

ESTIMAR-SE ÉS BUFAR I FER AMPOLLES

Dijous, 17 de novembre, els alumnes de 2n d’ESO van participar en un taller per a adolescents organitzat pel CAP de Piera. La Ruth La Torre, infermera de pediatria; la Nora León, referent de Salut i Escola, i la psicòloga Teresa M. Bujons van enfocar… Llegeix més»

EL PLANETARI POLARIS ATERRA A L’INSTITUT

Dimarts, 15 de novembre, els alumnes de 1r d’ESO van explorar l’espai dins d’un planetari mòbil instal·lat al gimnàs del centre. A la primera activitat, van poder contemplar les constel·lacions, els planetes del sistema solar, les nebuloses, galàxies… I després a l’aula, amb ulleres 3D,… Llegeix més»

I SI QUEDEM AL REC?

Dijous, 10 de novembre, els alumnes de segon de Serveis Comercials van anar a Igualada per assistir a una nova edició del Rec.0. Sota l’eslògan Quedem?, el barri del Rec els va oferir un circuit d’espais de venda, mercats de roba, tallers, gastronomia i cultura… Llegeix més»

FEM ESCAC I MAT! AL MASCLISME

Durant el mes de novembre, els alumnes de 3r d’ESO i 1r de Serveis Comercials van participar en un taller de gelosia i violències, organitzat per Dones Amb Empenta (DAE).
Amb aquest taller, es va conscienciar els adolescents que en les relacions amoroses no té cabuda… Llegeix més»