Projecte Futura

Dissenyat per poder treballar dins de la diversitat dels alumnes de 3r i 4t d’ESO del Centre a través d’una diversificació curricular. La tipologia d’alumnat es caracteritza perquè presenten comportaments i conductes d’adaptació acadèmica i social difícils en el marc del sistema escolar o algun retard en els seus aprenentatges. En aquest projecte es creen estratègies senzilles, però operatives, per a una millor implicació dels alumnes i millorar el seu rendiment: treball per projectes, tallers, estades a empreses, etc…, que permetin assegurar a aquests alumnes els coneixements necessaris (competències bàsiques) per moure’s com a individu autònom i aprofitar el que la societat posa a la seva disposició.

Objectius de FUTURA:

• Conèixer els interessos, motivacions i característiques de cada adolescent que formen el P.F. (Projecte Futura).
  • Aconseguir que l’alumne visqui situacions d’èxit perquè pugui millorar el concepte que té d’ell mateix i conseqüentment noti un guany en les seves possibilitats individuals.
  • Reforçar les relacions humanes de grup.
  • Proporcionar continguts bàsics que serveixin per poder assolir les competències bàsiques i poder acreditar l’ESO amb diversificació curricular.
  • Oferir la possibilitat de conèixer el món laboral i despertar els interessos individuals.