Sessió de contes amb les àvies MARC

El dilluns 17 d’octubre l’alumnat de 2n de CFGS de Tècnic/a d’Educació Infantil va tenir la gran oportunitat de poder assistir a un taller a càrrec del grup MARC (Mestres Àvies Recuperadores de Contes), un grup de mestres jubilades i jubilats que, amb el suport de l’Associació de Mestres Rosa Sensat, expliquen contes populars amb la veu, la mirada i el gest.

Una experiència enriquidora que va aportar un grapat de cançons, moixaines i contes a l’alumnat, el qual, de ben segur, que podrà transmetre i compartir amb els infants.

Durant la trobada també vam reflexionar sobre la importància i els beneficis educatius, pedagògics i emocionals d’aquests recursos.