Racons de joc a la Llar d’infants La Papallona

L’alumnat de 1r de CFGS de Tècnic/a d’Educació infantil ha col·laborat amb la llar d’infants “La Papallona” organitzant i creant els racons de joc per al pati d’aquesta llar.

L’objectiu principal de la proposta ha estat definida pel treball de les intel·ligències múltiples i el desenvolupament integral dels infants a través dels diferents espais de joc.

L’alumnat ha destacat per la seva implicació en el projecte, gaudint de l’oportunitat de poder aplicar els continguts treballats a l’aula en un context real i pràctic.

Molt agraïts i agraïdes de col•laborar amb l’equip educatiu de la llar d’infants La Papallona de Reus!