L’Ateneu Cooperatiu Coopcamp realitza una xerrada d’economia social a l’alumnat de Cicles Formatius

El passat dimarts dia 7 de maig ens van visitar Pau i Cristian com a formadors de la CoopCamp. La xerrada va estar dirigida a  l’alumnat de Grau Mitjà i Grau Superior del nostre centre com a complement de la seva formació en Empresa i Iniciativa emprenedora.

L’alumnat va poder aprendre com es crea i quin és el funcionament una cooperativa  i quines implicacions pel món té crear una economia social i sostenible.

Des del Departament de FOL, organitzador d’aquest event, volem donar les gràcies a l’Ateneu Coopcamp per haver-se oferit a realitzar aquesta formació.