L’alumnat del Gaudí present a l’acte de reconeixement a l’excel·lència educativa

L’alcalde de Reus, Carles Pellicer, i la regidora d’Ensenyament i Política Lingüística, M. Dolors Sardà, van presidir el divendres 10 de novembre, al saló de plens de l’Ajuntament de Reus, l’acte de reconeixement a l’excel·lència de l’alumnat dels centres educatius de Reus en les darreres proves PAU (accés a la universitat) a Catalunya i millors resultats en acabar la Formació Professional, el Batxillerat i l’Educació Secundària Obligatòria del curs 2016-2017.

Les alumnes de l’Institut Gaudí seleccionades van ser: Alba Cuadrado (millor nota a les PAU), Roxana I. Gavrila (millor nota BATX), Marina Perales (millor nota ESO), Rebeca Peña (millor nota CFGM) i Ariadna Marco (millor nota CFGS)

L’acte va comptar amb l’acompanyament musical al piano de la nostra alumna premiada Marina Perales que també ho és de l’Escola de Música del Centre de Lectura de Reus.