L’alumnat de Promoció i Igualtat de Gènere Implementa un projecte pel 25N

L’Alumnat del CFGS de promoció per la igualtat de gènere aquesta setmana estem duent a terme el projecte TE N’ADONES, per visibilitzar i reivindicar el 25-N (Dia internacional per eradicar la violència envers les dones.) Una de les accions programades és l’obra de teatre “TRACTA’M BÉ”, la qual es durà a terme aquest dijous 22 de Novembre, a les 17:00h al Casal de les Dones. Amb ella es pretén escenificar les diferents violències que ens podem trobar a la nostra vida quotidiana.

Us deixem el tríptic per si us interessa l’event. Podeu descarregar-lo clicant aquí