L’alumnat d’Atenció a les persones en situació de la dependència ha assistit a un taller de Teràpies assistides amb gossos en l’àmbit professional de la dependència

Dilluns dia 21 de maig l’alumnat del CFGM d’Atenció a les persones en situació de dependència, va assistir a un taller de teràpies assistides amb gossos en l’àmbit professional de la dependència a Mas Carandell.

La sessió ha anat a càrrec de Míriam Díaz, psicòloga de la residència Onada de Riudoms. Aquesta activitat ha ofert a l’alumnat coneixements bàsics sobre teràpies assistides amb animals, en aquest cas gossos, en l’àmbit de la dependència de les persones. També hem aprés els beneficis d’aquestes teràpies assistides amb animals, els diferents mètodes d’intervenció, segons el tipus de persona usuària partint de les seves limitacions.

Aquesta activitat s’ha portat a terme amb la Sasha, una gossa encantadora de la raça Golden retriever. Gràcies per l’experiència!