GESTIÓ DE LA LLISTA D’ESPERA (CFGM I CFGS)

Segons indicacions rebudes per part de la Direcció General de Formació Professional del Departament d’Educació, el dimarts 26 de juliol a les 10h, a la sala d’actes del centre, es portarà a terme l’acte públic d’adjudicació de vacants d’alumnat en llista d’espera en els cicles formatius.

L’acte és públic i presencialla no assistència a l’acte d’assignació suposa la pèrdua del dret a l’assignació de plaça. IMPORTANT: les persones han d’assistir degudament amb DNI/NIE o Passaport.

Si la persona admesa no hi pot assistir:
– Si la persona que està en llista d’espera és major d’edat ha de fer una autorització expressa a la persona que vol que la representi (amb DNI), adjuntant fotocòpia del DNI de la persona que està en llista d’espera (ambdues cares).
– Si la persona que està en llista d’espera és menor, qualsevol dels pares o tutors legals degudament acreditats (llibre de família, sentència d’acolliment, adopció…), poden fer la matrícula. No poden exercir la representació altres familiars.

S’anomena per ordre a les persones de la llista d’espera:
– Cicles formatius de grau mitjà, en primer lloc les persones de la llista d’espera de continuïtat, si n’hi ha. En segon lloc les persones de la llista d’espera de la resta d’alumnat.
– Cicles formatius de grau superior: segons llista d’espera

Les persones que obtinguin plaça el dia 26 de juliol, hauran de formalitzar la
matrícula telemàticament els dies 26 i 27 de juliol.

Si, un cop gestionada la llista d’espera, encara restessin vacants, aquestes s’oferiran a la segona fase d’admissió al setembre.

Les vacants dels cicles i torns concrets es publicaran a la web el dilluns 25 de juliol a les 12 hores, una vegada hagi finalitzat el període de matrícula d’admesos.