PARTICIPACIÓ DE L’ALUMNAT DE 2n D’ESO AL TEDed CLUB

El passat 21 de maig, els nostres alumnes de 2n d’ESO van participar a la 2a edició del TEDed Club que va tenir lloc al Col·legi Maria Rosa Molas de Reus. El TEDed Club és la versió escolar de les mundialment conegudes exposicions del TEDx, on els oradors presenten temes d’interès general. En el cas del TED educatiu, totes les exposicions orals van ser en anglès, i va ser una excel·lent oportunitat per poder compartir els projectes amb altres instituts i escoles de la ciutat.

Les 5 exposicions que l’alumant de l’Institut Gaudí va mostrar van estar seleccionades d’entre tots els grups que durant el curs han estat treballant l’oralitat a la classe de llengua anglesa. Tant els temes com el tipus d’exposició (elaboració d’un vídeo, presentació de diapositives o exposició oral) van estar escollits pels alumnes i van demostrar la creativitat, l’esforç i el treball que hi van dedicar.

En concret, les presentacions que vam poder escoltar van ser:

1. “Why do clouds float?”, de Rebeca Filimon, Martina Montsec i Leire Ramos, que ens van explicar en un vídeo el motiu pel qual els núvols floten tot i que l’aigua pesi més que l’aire.
  2. “What a find!”, d’Insaf Hammoudi i Carla Sánchez, on ens parlaven de troballes fortuïtes que s’havien descobert i ens animaven a tenir els ulls ben oberts al nostre voltant.
  3. “Why have humans evolved and monkeys haven’t?”, una exposició amb un vídeo molt original d’Aleix Aragón, Ana López i Paula López on ens parlaven de la diferent evolució que han tingut humans i micos al llarg de la història.
  4. “Why should we laugh?”, on la Jeannine Caballé, Pau Graell, Noelia Llaberia, Paula Margalef, Abril Poves, Judit Pozuelo i Paula Serrano ens van explicar els beneficis que ens aporta riure una estona cada dia.
  5. “Why is technology so addictive?”, la presentació que va tancar l’acte, ens parlava a través d’un vídeo animat realitzat per Guille Garcia, Xènia Jordà i Idoia Saiz la problemática de les addicions al mòbil o als videojocs.

Volem felicitar a tots els participants ja que ho van fer molt bé!