L’alumnat de 1rC fa postals de Nadal i les regalen als usuaris de la residència

Els alumnes de 1C van treballar durant unes setmanetes tot fent unes postals de Nadal gegants. La veritat és que les van anar elaborant amb molta il·lusió, entre altres coses perquè la realització d’aquestes va suposar que aprenguessin a fer figures de papiroflexia i també perquè ells mateixos van ser els que van tenir idees creatives i, en definitiva, els que van acabar dissenyant les seves pròpies felicitacions.

Tot i així, s’ha de dir que la il·lusió més gran i el que realment  els va motivar fou el fet de que aquestes postals eren el regal per als vellets de la Residència d’ancians ICASS del mateix barri Gaudí.

El dijous dia 20 de desembre un grupet d’alumnes, en representació de tota la classe i acompanyats de les seves famílies i unes professores van anar a la Residència a entregar-los les felicitacions.

La visita va ser tot un èxit, els/les nens/es es van portar molt bé amb els ancians. Tant el personal de la Residència com els vellets  els van rebre amb molta alegria i il·lusió. Desprès de fer l’entrega de les postals, els  alumnes també els van cantar la cançó “Quan Somrius” de Josep Thió i posteriorment van anar recorrent les taules on seien els ancians tot parlant amb ells i desitjant-los un Bon Nadal.