Festival de Nadal

Dimarts 18 de desembre l’alumnat de 1r d’ESO oferirà el tradicional Festival de Nadal a la Sala d’actes de l’Institut. L’acte tindrà lloc després de l’entrega de butlletins i inclourà representacions teatrals, poemes i música, entre altres sorpreses. Recordeu que, donat que l’aforament és limitat, cada alumne de primer ha rebut dues invitacions per assistir a l’acte.

Esperem que els nervis no els traeixin i actuïn tan bé com ho estan fent als assajos!

Adjunt trobareu el cartell del Festival, dissenyat per la Mireia Agustench i la Lucía González de 1r d’ESO A, guanyadores del concurs de cartells que han realitzat a la classe d’informàtica.