Gaudí en escena

Durant els dies 24, 25 i 26 de febrer, els alumnes de teatre  (optativa de 2n ESO, de castellà) de L’INSTITUT GAUDÍ han participat a les jornades teatrals de Caixaescena, acompanyats per les professores Azahara Ciudad i Teresa Claramunt. Es tracta d’un programa social i pedagògic de La Caixa per al qual vam estar seleccionats juntament amb cinc instituts més.Tots plegats hem participat en tallers de veu, cant, interpretació i moviment escènic. Al mateix temps, un professional del món del teatre ens ha assessorat fent-nos propostes per millorar el nostre projecte la qual cosa vol dir que encara tenim molta feina a fer.

Al final de curs us presentarem la nostra obra, El ángel, adaptació teatral d’un conte de Gabriel García Márquez, una història que parla de la diversitat i de la diferència des de la perspectiva del realisme màgic. En la creació del text teatral han participat les professores i alguns alumnes.