L’alumnat de 1r d’ESO visita el Parc de Trànsit

L’alumnat de 1r d’ESO ha anat recentment al Parc de Trànsit a fer una sessió teòrica i pràctica d’educació viària.

La jornada ha començat amb les explicacions d’un guàrdia urbà sobre els diferents tipus de senyals i com ens hem de comportar com a vianants i com a ciclistes. Ha estat molt interessant recordar que sempre hem de portar casc quan anem en bicicleta!

Després de les explicacions, ha arribat la part pràctica, i hem pogut muntar en bicicleta i conduir karts, tenint en compte de passar pels punts de control indicats i sense oblidar-nos de respectar les senyals de trànsit i la resta de companys que feien de vianants. Tot i que ha resultat més difícil del que sembla, ens ho hem passat molt bé i hem comprovat que per conduir cal estar molt concentrats!