8 DE MARÇ DIA INTERNACIONAL DE TOTES LES DONES

El passat 8 de Març l’alumnat del centre va  poder participar d’una jornada reivindicativa a l’hora del pati per commemorar el dia Internacional de totes les dones. Els corresponsals d’igualtat del centre Marina Sánchez  Raduà de 3r D i Sergio Martínez Nocete de 4t A  conjuntament amb l’alumnat del CFGS de Promoció per la Igualtat de gènere van organitzar una Gimcana d’obstacles per a tot l’alumnat del centre.  Havien de superar les dificultats que es troben les dones en el seu dia a dia com és per exemple la conciliació entre la vida personal i el món laboral, l’impacte de la maternitat en la carrera professional i les dificultats per aconseguir la igualtat de les dones en tots els àmbits.

L’alumnat ha participat molt activament, més de 50 persones i han pres consciencia de la importància de reivindicar aquest dia, Tots els dies haurien de ser  8 de Març!