L’alumnat de Batxillerat, a l’ETSEQ!

Avui l’alumnat de primer de BAT de Física ha anat a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ) de Tarragona.

Han realitzat un taller teòric i pràctic titulat ‘Per a què serveixen els alerons en els cotxes de competició?’ En aquest taller han entès, primer de forma teòrica i després amb un túnel de vent, com el principi de Bernouilli i l’efecte Coandā actuen en els alerons. Això fa que la força de sustentació disminueixi, i el cotxe sigui més estable i tingui millor tracció.

Ha estat una bona experiència, acadèmicament i social, ja que també han pogut visitar el Campus Sescelades.