Tutories i Avaluacions

Tutors/es

El professor/a tutor/a coordina l’equip docent del seu grup.

Cada curs té assignat un/a professor/a tutor/a, el qual vetllarà pel desenvolupament global del grup i de cadascun dels alumnes, i serà el portaveu de la resta de professors del curs davant dels alumnes i dels pares quan aquests sol·licitin entrevista al tutor.

Per entrevistar-se amb un tutor cal concertar prèviament hora per mitjà de l’agenda escolar de l’alumne o d’una trucada telefònica.

PRIMER D'ESO
Primer ESO A - Rosa Marín
Primer ESO B - Joanna Gil
Primer ESO C - Catalina Gómez QUART D'ESO
Quart ESO A - Lídia Crespo
Quart ESO B - Ainhoa Martínez
SEGON D'ESO Quart ESO C - Milos Carevic
Segon ESO A - Ovidi Fábregues Quart ESO D - Mercè Bastida
Segon ESO B - Meritxell Folch
Segon ESO C - Raquel Serna
Segon ESO D - Milagros Hierro BATXILLERAT
1r Batx. A - José Ceballos
TERCER D'ESO 1r Batx. B - Joan Heras
Tercer ESO A - Susana Nadal 2n Batx. A - Toni Llansana
Tercer ESO B - Juanjo López 2n Batx B - Susana Noguerol
Tercer ESO C - Kathy Petrovic
Tercer ESO D - Francisca Linde
Tercer ESO AO - Albert Otal

Tutories tècniques

Alguns professors realitzen tasques específiques, anomenades tutories tècniques o coordinacions, que dinamitzen l’activitat del centre. Aquest curs seran:

Coordinador d’ESO: Sra. Joanna Gil

Tutories ESO

Cada grup/classe tindrà un tutor, que és el responsable de la Tutoria amb el recolzament de l’equip docent.
El coordinador de nivell elaborarà d’acord amb els tutors els materials de suport per la tutoria.
Els tutors es reuniran amb el coordinador de nivell i amb el coordinador pedagògic a fi d’elaborar i avaluar el Pla d’Acció Tutorial.
L’hora no lectiva és per a tasques de preparació de materials, reunions, atenció als alumnes o a les famílies.
Cada tutor conduirà els equips docents i les avaluacions del seu grup/classe. Redactarà l’acta i vetllarà per a què els acords presos es compleixin.
Realitzarà una reunió amb les famílies a principi de curs.
Mínim d’una reunió individual per curs amb cada família, de la qual n’haurà de quedar el registre a l’expedient de l’alumne.
Comprovar el llistat de telèfons, de correus electrònics i adreces de les famílies.
Control de les faltes d’assistència i dels retards i de la seva justificació.
Controlar la devolució dels resguards dels butlletins de qualificacions i de tots aquells fulls que hagin de retornar signats. Trucar a les famílies en cas que els resguards no arribin.
Coordinar, si s’escau, l’elaboració dels PI.
Seguiment de matèries pendents de cursos anteriors.

Tutories BAT

Cada grup/classe tindrà un tutor de grup i recolzament de l’equip docent per les tutories personalitzades.
La Coordinadora pedagògica elaborarà d’acord amb els tutors els materials de suport per la tutoria.
Els tutors es reuniran amb el coordinador de nivell i/o coordinador pedagògic a fi d’elaborar i avaluar el Pla d’Acció Tutorial.
L’hora no lectiva es dedicarà a tasques de preparació de materials, reunions, atenció als alumnes o a les famílies.
Cada tutor serà el responsable de les avaluacions del seu grup/classe.

Avaluacions

Durant el curs, els professors de cada grup es reuneixen diverses vegades per avaluar el rendiment individual i col·lectiu dels alumnes, estimular els aspectes positius de cadascun i mirar de corregir-ne els negatius. Després de cada avaluació, el tutor lliurarà a cada alumne un butlletí de qualificacions que haurà de retornar signat pels seus pares o tutors.

Aquest curs les dates de lliurament dels butlletins seran:

1a avaluació: 22 de desembre de 2021.
2a avaluació: setmana del 28 de març a l'1 d'abril de 2022.
3a avaluació i final: per a 2n de batxillerat: 20 de maig de 2022.
3a avaluació i final per a ESO: 16 de juny de 2022.
3a avaluació i final per a 1r de batxillerat: 28 de juny de 2021.
Extraordinària: per a 2n de batxillerat: 28 de juny de 2022.
Extraordinària: per a ESO: 28 de juny de 2022.
Extraordinària: per a 1r de batxillerat: setembre de 2022.

Recuperació de matèries pendents de batxillerat i d’ESO: Els seminaris o departaments establiran la forma de recuperació de les assignatures pendents i informaran oportunament a l’alumnat.

1a convocatòria de 1r de Batx.: 4 d’octubre de 2022.
Última convocatòria de 1r de Batx.: abans de l’1 d’abril de 2022.
Convocatòria d'ESO: abans de l'1 de març de 2022

Les dates de recuperació seran:

Recuperació de la 1a avaluació: del 10 al 14 de gener de 2022.
Recuperació de la 2a avaluació: del 4 al 8 d’abril de 2022.
Recuperació global de curs de 2n de Batx: del 10 al 14 de juny de 2022.
Recuperació global de curs d'ESO: del 17 al 22 de juny de 2022.
Recuperació global de curs de 1r de Batx: setembre de 2022.