“Aquarius” by Firewalk Theatre

Està arribant l’era d’aquari i avui hem tingut el plaer d’escoltar com el Rupert Marshall, director de Firewalk Theatre, ens explicava i ens cantava el perquè de molts dels mals del nostre temps.

El dia 12, del mes 12, de 2012, una mica més tard de les 12 hores i 12 minuts, a la nostra sala d’actes, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat han pogut escoltar, potser per primera vegada, algunes de les millors cançons dels anys 60 i 70. Aquestes servien per posar l’accent al seu discurs sobre la filosofia revolucionària de la contracultura d’aquella època i, al mateix temps, per presentar una anàlisi alternativa de la crisi que vivim.

Ha estat una bona hora i mitja de reflexió i entreteniment…

Algunes fotos més