Barcelona Aula Mòbil – curs 2014-15

Durant aquest curs, els alumnes de 3r d’ESO han participat en el projecte “Barcelona Aula Mòbil”, organitzat per l’Ajuntament de Barcelona. Una proposta pionera en l’aplicació de la tecnologia mòbil que, donant suport a la innovació cultural i de noves tecnologies valora la cultura digital i afavoreix també la participació de les famílies com a capital educatiu.

L’objectiu d’aquest projecte és apropar al professorat, els alumnes i a les seves famílies al coneixement de les noves tecnologies, especialment als telèfons mòbils i a les tauletes, i conscienciar-los de la seva incidència a la societat i del seu potencial com a eina educativa.

El projecte en si consistia en la realització de curtmetratges, per mitjà de tauletes proporcionades per l’Ajuntament, relacionats en els drets i deures dels ciutadans a Barcelona.

Els resultats han sigut molt satisfactoris, com podreu comprovar en els vídeos següents. Hi ha hagut quantitat i qualitat, i un dels nostres vídeos va rebre un guardó en el lliurament de premis que va tenir lloc al Barcelona Mobile Center.

El treball previ a l’aula

Els vídeos són “curts” de molt poca durada, alguns de tan sols uns segons, però que demanen tot un enorme treball anterior que gairebé sempre suposa dedicar-hi moltes hores. En les imatges i vídeos següents hem recollit només una part d’aquesta feinada, la de la visita dels monitors a fi d’elaborar els guions de cada “curt”.

Vídeos del treball a l’aula

Lliurament de premis al Barcelona Mobile Center

Àlbum de fotos