Taller organitzat per l’escola Superior d’arquitectura de Reus

Divendres passat, els alumnes de segon de Batxillerat, en la classe d’història de l’art van participar d’un taller organitzat per l’escola Superior d’arquitectura de Reus, amb el suport de la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació pel foment de la cultura científica a Catalunya.

En David Moreno exalumne de l’Institut Fontanelles i la Cèlia Mallafré, professors de l’escola d’arquitectura van explicar als alumnes com ho fan per conservar i gestionar el patrimoni arquitectònic.

Després van dividir la classe en grups i van repartir unes maquetes per poder treballar diferents elements arquitectònics.

Construir una cúpula, una volta de canó o part d’una catedral i veure com el pes de la construcció es reparteix entre els diferents elements arquitectònics, va sorprendre molt als alumnes.