I Concurs Literari de narrativa breu “Fem Fontanelles”

En el marc de les activitats culturals organitzades per l’Institut Fontanelles al voltant de la Diada de Sant Jordi, aquest curs s’ha dut a terme, de la mà de la comissió Usos lingüístics en l’àmbit educatiu, la I edició del Concurs Literari de narrativa breu “Fem Fontanelles”, dirigit a tota la comunitat educativa adulta que forma part del teixit humà que construeix el nostre centre.

El jurat, en aquesta primera edició, ha estat format pel Sr. Nil Barrera, mestre de l’Escola de Maspujols, el Sr. Esteve Giralt, pare d’un alumne del centre i periodista de professió, i per la Sra. Elizabeth Ollé, professora a l’Institut.

Els treballs seleccionats guanyadors han estat: amb el primer premi, “En Joan Miquel i la veu”, del Sr. Manel Leor Pastor, docent a l’institut; i amb el segon premi, “Ànima”, del Sr. Agustí Vilella Llaberia, pare d’un alumne del centre.

Agraïm enormement la participació de tothom que ha enviat els seus textos a concurs, la tasca desinteressada i professional que han realitzat els membres del jurat, i donem l’enhorabona als dos guanyadors.

Comencem a treballar ja per millorar la segona edició!