sortida d’història de l’art amb els alumnes de segon de batxillerat

Aquest dimarts, amb els alumnes de 2n de batxillerat d’història de l’art vam realitzar una sortida de tot el dia a Barcelona. Vam poder veure i vam poder passejar per algunes de les obres que estem estudiant per les PAU.

Durant el matí vam passejar per les sales del MNAC on vam poder veure obres com els Primers Freds de M.Blay o la Vicaria de Fortuny. També vam poder veure l’impressionant Pantocràtor de Sant Climent de Taüll.

Vam sortir del museu i vam anar a visitar el Pavelló Alemany de Mies Van der Rohe. Vam quedar meravellats de la bellesa de l’edifici gràcies a la simplicitat i valor dels materials amb què es va construir.

I finalment, vam acabar el matí amb la visita al Palau de la música, on gairebé no tenim paraules per poder explicar el que vam sentir un cop dins. Vam poder gaudir del so de l’orgue un cop estàvem asseguts dins la sala i ens vam quedar meravellats de tota la decoració que hi ha al seu interior.

Pausa per dinar i a la tarda vam fer una visita completa a la Pedrera (Casa Milà). Vam recórrer tota la casa, des de les cotxeres, fins al pis, passant per l’impressionant terrat amb arcs catenaris i el terrat exterior amb les seves xemeneies i estructures decorades amb trencadís. Des d’aquí vam poder observar unes vistes impressionants de Barcelona just en el moment de la posta del sol.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *