ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2021

El 3 de novembre de 2021 s’inicia el procés d’eleccions al Consell Escolar per tal de renovar parcialment els seus representants. Aquest procés finalitzarà abans del proper 20 de desembre de 2021, amb la constitució del nou Consell Escolar.

En el cas del nostre centre, el nombre de representants que es renovarà enguany és el següent:

SECTOR DEL PROFESSORAT: 3 vacants

SECTOR DELS PARES I MARES: 1 vacant

SECTOR DE L’ALUMNAT: 2 vacants

SECTOR DEL PAS (Personal d’Administració i Serveis): 1 vacant

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, etc.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Consell escolar. Eleccions – Funcions del consell escolar als centres públics [146,63 kB ]

Animem tots els membres de la nostra comunitat educativa a participar activament en tot el procés, presentant candidatures i exercint el dret a vot.

Trobareu més informació a:

Consells escolars dels centres

Eleccions als consells escolars

RESOLUCIÓ EDU/3043/2021, de 6 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

MESURES COVID

No cal dir que es tindran en compte totes les recomanacions i mesures sanitàries que dicten els departaments d’Educació i Salut:

• És obligatori fer ús de la mascareta en tot moment.
  • Per accedir al centre cal que feu ús del gel hidroalcohòlic.
  • No poden accedir a l’espai de les votacions:

– persones positives de covid-19

– persones amb símptomes