PARTICIPEM AL TASTET DE CIÈNCIA AMB EL PROJECTE “NO TOTS ELS OLIS SÓN IGUALS”.

Una quinzena d’alumnes de 3r d’ESO van participar dissabte 21 de maig a una nova edició del “Tastet de ciència”, que organitzava a Reus el Centre de Recursos del Baix Camp.
Els 10 pobles que donen servei el nostre centre viuen cada any la collita de l’oliva i, per tant, els nostres alumnes estan familiaritzats amb l’obtenció i el consum d’oli d’oliva DO Siurana.

La nostra proposta va ser explicar als més de 300 visitants que vam tenir les diferències entre un bon oli d’oliva verge extra Siurana i un oli d’oliva de supermercat.

L’agraïment al Departament de Tecnologia per impulsar aquesta activitat.