Excursió a Barcelona dels alumnes de segon de batxillerat

El passat dijous 26 de gener els alumnes de segon de batxillerat d’història de l’art vam anar d’excursió a Barcelona.

Vam aprofitar el dia veient algunes de les obres que entren a la selectivitat. Al matí vam recórrer les sales del MNAC i vam poder veure de prop obres com; la Vicaria de Marià Fortuny, l’escultura Els Primers Freds de Miquel Blay o el Pantocràtor de Sant Climent de Taüll.

Abans de dinar ens vam apropar al Pavelló Mies Van der Rohe i a la resta de pavellons que es van construir el 1929 a l’avinguda Maria Cristina per a l’exposició universal.

I a la tarda vam visitar la Casa Milà o Pedrera, d’Antoni Gaudí.
Vam fer un recorregut per tota la casa Milà escoltant les explicacions de la guia i gaudint molt de tots els elements de la natura que Gaudí hi va representar.
Vam estar molt pendents quan explicava la història del senyor Milà i la Roser Segimon, i és que vam ser un públic especial, ja que coneixíem perfectament la història de l’indiano Josep Guardiola, la Roser Segimon i el senyor Milà, i no només ho coneixíem sinó que hi havia alumnes de l’Aleixar, població on està enterrada la Roser Segimon.

Vam gaudir de les vistes Barcelona des del terrat de la casa i d’una magnífica posta de sol.

Una sortida fantàstica.