Canvis en la forma de comunicació i pagaments

A partir d’ara, canviarem el mitjà per qual ens comunicarem amb vosaltres (no ho farem per SMS com fins ara), i també el mitjà pel qual es realitzaran els pagaments.

Es realitzarà a través d’una aplicació de mòbil que alguns de vosaltres ja coneixereu perquè és utilitzada per algunes escoles de primària: TokApp.

Rebreu les comunicacions a través d’aquesta aplicació i podreu pagar tot el relacionat amb el centre a través d’ella (necessitareu targeta de dèbit o crèdit, com es fan en gairebé totes les compres on-line). És una aplicació gratuïta i ens permetrà facilitar molt la comunicació i les gestions entre les famílies i el centre.

Per això us demanem que descarregueu l’aplicació al mòbil quan abans millor, ja que la intenció és començar a utilitzar-lo els propers dies ja. A continuació us adjuntem les instruccions per descarregar i instal·lar l’aplicació.

Moltes gràcies

Si teniu problemes de visualització del document us adjuntem l’enllaç

Picalletres

Demà a les 22.30 per Canal Terrassa s’emet el programa Picalletres on van participar els alumnes de 3r d’ESO

CARNESTOLTES 2020!

El passat divendres 21 de febrer es va celebrar en el nostre centre Carnestoltes.
Us deixem un enllaç amb fotografies i videos de la festa. Va ser un dia on tothom va gaudir d’un dia molt especial per a la comunitat educativa del nostre centre.
Fotos… Llegeix més»

.

IMPORTANT: Dilluns 16 de març penjarem una sèrie d’instruccions perquè els alumnes puguin realitzar tasques de les diferents matèries des de casa.

URGENT: ES SUSPENEN LES CLASSES A PARTIR DEL DIVENDRES 13 de MARÇ FINS AL DIA 27 INCLÒS

TAMBÉ QUEDEN SUSPESES LES PORTES OBERTES DEL DIA 14 DE MARÇ