Estrenem el ‘Cutebot’, enginy de la dotació de robòtica del Departament d’Educació

Recentment hem rebut al nostre institut la dotació de Robòtica del Departament d’Educació. Amb l’alumnat de 2n ESO que cursa la matèria de Robòtica estem treballant amb els Cutebot d’aquesta dotació. En equip, l’alumnat ha dissenyat uns circuits i programat amb Makecode els Cutebot per tal que segueixin de manera autònoma els circuits, aturant-se si troben un obstacle, amb música creativa i missatge original. Hem gaudit molt!