Entrega de diplomes als guanyadors dels tornejos de bàsquet i futbol de l’Estany

Durant el curs, els alumnes de tercer i quart han organitzat dos tornejos, un de bàsquet i un de futbol, que s’han disputat a l’hora del pati. Tant alumnes com profes han pogut formar equips i s’han llançat a guanyar les lligues de l’Estany. En el bàsquet, a més, hi ha hagut una classificació general, una eliminatòria tipus play-off i, fins i tot, un concurs de triples i un partit All-Star entre profes i alumnes.

Avui s’han repartit els diplomes al guanyadors de cada lliga i, en reconeixement de l’esforç i el treball invertit per organitzar els tornejos, l’institut ha obsequiat els dos organitzadors principals, l’Oliver Marín i el Pol Ramos, amb una samarreta personalitzada de l’Estany de la Ricarda.