XVII Fòrum de Treballs de Recerca del Prat de Llobregat.

Ens plau informar-vos que les nostres alumnes de 2n de batxillerat Marta Duarte Rodríguez, Yaiza Belmonte Santacruz i Mercè Cabrera Cebrián han estat seleccionades per al Fòrum de Treballs de Recerca del nostre municipi.

El jurat ha destacat l’alta participació i qualitat dels treballs. Concretament, ha destacat un alt nivell dels treballs de l’àmbit científic i tecnològic, àmbit al qual pertanyen els TR de les nostres alumnes.

Els títols són: “Evolució de la robòtica i del llenguatge de programació: muntatge i programació d’un robot” de Marta Duarte Rodríguez, i “Estudis epidemiològics: Models matemàtics aplicats a la Malària” de Yaiza Belmonte Santacruz i Mercè Cabrera Cebrián.

Aviat es podran consultar els treballs originals a l’Arxiu Municipal.

Moltes felicitats!