Dia de la Ciència al Campus Terres de l’Ebre de la URV

El dia 5 de març l’alumnat de primer de Batxillerat va participar al Dia de la Ciència que va organitzar la URV al Campus de les Terres de l’Ebre. L’objectiu de l’activitat era apropar la ciència als estudiants i difondre la investigació que es fa des de la universitat en diferents àmbits.

Durant la jornada, es van portar a terme sis tallers, tres de la modalitat de ciències i de tecnologia i tres més per a la modalitat d’humanitats i de ciències socials.

L’alumnat del batxillerat cientificotecnològic va investigar el procés de producció del coure a partir del mineral, va adquirir els coneixements per millorar la higiene de les mans i  va controlar una pròtesi robòtica. Mentre que els alumnes del batxillerat humanisticosocial van assistir al taller de com cal organitzar una empresa, van realitzar uns experiments per mostrar les errades de la ment humana i també van desenvolupar uns exercicis encaminats a l’autoconeixement.