Acte entrega d’orles curs 2019/20

El passat 29 de juny  va tenir lloc l’acte d’entrega d’orles a l’Institut de Deltebre, de l’alumnat que finalitzava etapa aquest curs 2019/20: 4t ESO, 2n Batxillerat i 2n CFGM. Tot i les restriccions degut a la pandèmia del Covid-19, l’acte es va realitzar amb… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ INSTITUT DE DELTEBRE ESTUDIS POSTOBLIGATORIS

Preinscripció Institut de Deltebre del 13 al 22 de maig

Preinscripció Institut de Deltebre

Trobareu tota la informació accedint als enllaços següents:

Visita Borsa de Barcelona i Banc d’Espanya

El dia 9 de gener de 2020 els alumnes de primer de batxillerat social i els de segon del cicle formatiu de grau mitjà d’Administratiu, vam fer una visita a la sucursal del Banc d’Espanya a Barcelona on el director va explicar el funcionament d’aquesta entitat.… Llegeix més»

Nadal a l’Institut de Deltebre

La comunitat educativa de l’Institut de Deltebre us desitja Bones Festes i pròsper 2020.
Enguany, el nostre arbre de Nadal ha estat elaborat pels alumnes i professors del centre a partir de materials reciclats.