Informació Inici de curs 2020-21

INFORMACIÓ IMPORTANT INICI CURS 2020/21
Benvolgudes famílies,
El dilluns 14 de setembre comencem el nou curs escolar 2020-2021. La dinàmica escolar d’aquest curs estarà supeditada en tot moment a l’evolució de la pandèmia del Covid-19.Us adjuntem  informació important referent a l’inici de curs :
 1.HORA que comencem aquest… Llegeix més»

Acte entrega d’orles curs 2019/20

El passat 29 de juny  va tenir lloc l’acte d’entrega d’orles a l’Institut de Deltebre, de l’alumnat que finalitzava etapa aquest curs 2019/20: 4t ESO, 2n Batxillerat i 2n CFGM. Tot i les restriccions degut a la pandèmia del Covid-19, l’acte es va realitzar amb… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ INSTITUT DE DELTEBRE ESTUDIS POSTOBLIGATORIS

Preinscripció Institut de Deltebre del 13 al 22 de maig

Preinscripció Institut de Deltebre

Trobareu tota la informació accedint als enllaços següents:

Visita Borsa de Barcelona i Banc d’Espanya

El dia 9 de gener de 2020 els alumnes de primer de batxillerat social i els de segon del cicle formatiu de grau mitjà d’Administratiu, vam fer una visita a la sucursal del Banc d’Espanya a Barcelona on el director va explicar el funcionament d’aquesta entitat.… Llegeix més»