PREINSCRIPCIÓ INSTITUT DE DELTEBRE ESTUDIS POSTOBLIGATORIS

Preinscripció Institut de Deltebre del 13 al 22 de maig

Preinscripció Institut de Deltebre

Trobareu tota la informació accedint als enllaços següents:

Visita Borsa de Barcelona i Banc d’Espanya

El dia 9 de gener de 2020 els alumnes de primer de batxillerat social i els de segon del cicle formatiu de grau mitjà d’Administratiu, vam fer una visita a la sucursal del Banc d’Espanya a Barcelona on el director va explicar el funcionament d’aquesta entitat.… Llegeix més»

Nadal a l’Institut de Deltebre

La comunitat educativa de l’Institut de Deltebre us desitja Bones Festes i pròsper 2020.
Enguany, el nostre arbre de Nadal ha estat elaborat pels alumnes i professors del centre a partir de materials reciclats.

Activitats al medi natural

El dia 30 d’octubre el Departament d’Educació Física ha realitzat la primera sortida d’Activitats al Medi Natural recorrent el GR-92, tram des de l’Ametlla de Mar fins l’Ampolla.
Els alumnes  de 1r de Batxillerat han après a realitzar el trekking  mitjançant una aplicació de rutes anomenada … Llegeix més»