PREINSCRIPCIÓ INSTITUT DE DELTEBRE ESTUDIS POSTOBLIGATORIS

Visita Borsa de Barcelona i Banc d’Espanya

El dia 9 de gener de 2020 els alumnes de primer de batxillerat social i els de segon del cicle formatiu de grau mitjà d’Administratiu, vam fer una visita a la sucursal del Banc d’Espanya a Barcelona on el director va explicar el funcionament d’aquesta entitat.… Llegeix més»

Nadal a l’Institut de Deltebre

La comunitat educativa de l’Institut de Deltebre us desitja Bones Festes i pròsper 2020.
Enguany, el nostre arbre de Nadal ha estat elaborat pels alumnes i professors del centre a partir de materials reciclats.

Activitats al medi natural

El dia 30 d’octubre el Departament d’Educació Física ha realitzat la primera sortida d’Activitats al Medi Natural recorrent el GR-92, tram des de l’Ametlla de Mar fins l’Ampolla.
Els alumnes  de 1r de Batxillerat han après a realitzar el trekking  mitjançant una aplicació de rutes anomenada … Llegeix més»

Setmana de la Ciència

Del 8 al 15 de novembre l’institut de Deltebre va celebrar la setmana de la ciència que enguany tenia com a tema central la taula periòdica dels elements. Al centre es van realitzar diferents activitats al voltant d’aquesta temàtica, on els alumnes tenien com a… Llegeix més»

Concurs Clip Metratge ADAS

Aquest passat dissabte 9 de novembre, ADAS, L’Associació de dones agents de salut de Deltebre , va celebrar el seu  10è aniversari , i dins d’aquesta programació va convocar un concurs de clipmetratges relacionats amb la coeducació.
El nostre alumnat de 4t ESO ha estat premiat:

Llegeix més»