Diada de l’Alumnat

Els dies 20 i 21 de juny, l’Institut celebra la Diada de l’alumnat. Durant aquests dos dies s’ofereixen diversos tallers: espais per desenvolupar interesses i gustos, ja que ara que arriba el temps de lleure, és el moment de madurar, créixer i descobrir interessos molt més enllà de l’acadèmic. Fins i tot el poden reforçar!

• CENS D’ORENETES CUA-BLANCA. Si us agrada la natura i teniu interès per saber com es treballa per protegir-la, a primera hora sortirem pel poble fent un cens d’orenetes cua-blanca. Es tracta d’un projecte que es fa a tota Catalunya i s’estan reunint dades d’aquesta espècie al nostre territori. Per saber més, podeu consultar aquesta web: http://www.orenetes.cat/
  • TALLER DE PRIMERS-AUXILIS. Com tots sabeu, és molt important saber actuar en una situació d’emergència. Quan ens trobem amb algú que té una parada cardíaca, saber actuar pot salvar-li la vida. Per segon any consecutiu, oferim aquest taller a tot l’alumnat interessat.
  • TALLER DE FOTOGRAFIA AMB MÒBIL. Als joves i adults ens interessa la fotografia, i últimament amb els mòbils tenim sempre una càmera a les nostres mans. Saber enquadrar una fotografia, saber l’exposició a la llum o tècniques per millorar la fotografia poden ser font de gran plaer. Oferim dos tallers: un de nivell inicial i altre intermedi.
  • TORNEIG DE FUTBOL I DE TENNIS TAULA. No podia faltar l’esport! Ara que deixem les aules, és temps de gaudir de l’espai obert com una pista de futbol o un racó a l’ombra on hi hagi una taula per jugar al tennis taula.
  • ZUMBA. Mens sana in corpore sano! I què millor que passar-se una bona estona divertida ballant al so d’una música amb ritme? Per tercer any, ens acompanya una monitora tota experta en aplicar música actual a divertides i exigents coreografies . És un taller que sempre té èxit!
  • PISCINACom no! L’estiu és època de piscina. A dos dies d’inaugurar l’estació, nosaltres fem les primeres braçades en la piscina municipal. Gràcies a la gentilesa de l’Ajuntament, podrem accedir a la piscina els dies 20 i 21 de juny.
  • TALLER D’EXPERIMENTS DE QUÍMICA. L’alumna Sarah Guellil, en el marc del seu TDR, ofereix a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO un taller d’experiments de química. Aquest taller es farà el dia 21 de juny.

Com veieu, tenim un final de curs amb una gran varietat d’ofertes! Veniu a aprendre coses noves i recolliu idees per a l’estiu!