Activitat intergeneracional del Projecte Valors a l’esports PFI

En el marc del projecte Valors a l’esport, l’alumnat del PTT ha realitzat una activitat conjunta amb el grup de gent gran que participa en el curs de Gimnàstica de manteniment que organitza l’Ajuntament.

L’actuació s’ha dut a terme al llarg de dues sessions on l’alumnat ha dinamitzat i dirigit diferents activitats amb el grup: activitats esportives, d’agilitat mental i ball. Previ a l’activitat, els/les alumnes van passar una enquesta als participants que va permetre un primer contacte entre els grups i tenir més informació per preparar les sessions.

L’activitat s’ha realitzat a l’Espai Alberes, instal·lacions que ambdós grups comparteixen durant el curs.

La valoració de tots els/les participants ha sigut molt bona ja que ha permès apropar dues generacions, compartir els valors de l’esport i sobretot fomentar el respecte i la convivència.