Xerrada sobre la importància de la producció en el món audiovisual

El passat 27 de gener, els alumnes de l’optativa Comunicació Audiovisual de 1r de batxillerat van participar en una xerrada més de les programades per l’assignatura. En aquesta ocasió lobjectiu era el de mostrar-los la importància que tenen les tasques de producció en la realització d’una pel·lícula, un anunci o qualsevol tipus de treball audiovisual.

Ignasi Vargas, soci i gerent de la productora Falca, la qual opera per tot Europa i que ha treballat per marques com Puma, Porsche o BMW, i que ha produït entre altres obres algun videoclip de Shakira, va explicar a l’alumnat en què consisteix la feina de productor, què fa al seu dia a dia i la incidència de la producció en el resultat dels productes audiovisuals.

Els alumnes van rebre amb molt d’interès les explicacions de Vargas i, al finalitzar, van adreçar-li preguntes i dubtes que els va generar la xerrada.