PROJECTES DE DISSENY

L’alumnat de l’Optativa d’Educació Visual i Plàstica de 4t ha realitzat dues propostes de disseny gràfic per als departaments de Català i Ciències Naturals.

Per una banda, han presentat cartells per a la IX Mostra de poesia a secundària de les comarques de Girona. Els temes de la poesia i la retòrica visual els han treballat per obtenir imatges ben originals. El disseny seleccionat ha estat el d’en Miquel Vargas de 4tA.

Per altra banda, l’alumnat ha dissenyat un logotip que fusionés les idees de ciència i tramuntana. Han utilitzat formes naturals i geomètriques per compondre una sola imatge. La imatge seleccionada que formarà part del logotip és la de la Mariona Abella de 4tA.

Aquests i altres treballs de disseny del segon trimestre estan exposats als passadissos del nostre Institut.