Primer Torneig de Dramatúrgia de Castelló d’Empúries

Dijous passat, 11 de maig, els alumnes de 1r de Batxillerat del centre van anar a la Sala Municipal del poble per assistir al primer Torneig de Dramatúrgia de Castelló d’Empúries.  Es tracta d’una iniciativa inspirada en el Torneig de Dramatúrgia que ja fa més de deu anys que es fa en el marc del Festival Temporada Alta de Girona, però que en aquest cas s’adreçava al públic escolar.

Les peces teatrals que es van poder veure dijous són el resultat del treball que han realitzat durant diverses setmanes els alumnes de l’optativa de Comunicació Audiovisual de 1r de Batxillerat. Al llarg de cinc sessions van crear, de manera col·lectiva i amb l’ajuda de professionals de les arts escèniques i la dramatúrgia, les tres propostes teatrals. En la darrera, abans del gran Torneig, van fer-ne la lectura dramatitzada amb els actors per donar-los les indicacions necessàries per a la posada en escena.

El Torneig de Dramatúrgia, que és una proposta de l’Ajuntament emmarcada dins del Pla Educatiu i que ha coordinat Tramoia Produccions Culturals, és una iniciativa que ha tingut molt bona rebuda per totes les parts implicades, així que esperem que l’any que ve hi hagi una segona edició.

NOTÍCIA EMPORDA TV: https://www.youtube.com/watch?v=RcSEz2InRvA