PFI-PTT Auxiliar de vivers i jardins _ Corones Nadalenques

Els alumnes del PFI-PTT Auxiliar de vivers i jardins han desenvolupat un microprojecte de creació de corones nadalenques vinculat a l’Associació de comerciants del municipi.

Des de l’Ajuntament i gràcies a l’estreta relació que hi ha amb les diverses entitats i agents municipals de Castelló d’Empúries, i en aquest cas, concretament amb l’Associació de comerciants del municipi, s’ha cregut oportú involucrar a l’alumnat a través d’un aprenentatge servei, oferint un servei a la comunitat col·laborant amb la decoració nadalenca dels comerços del municipi.

Així doncs, la proposta era elaborar unes corones nadalenques per posar als aparadors del comerços. Els materials utilitzats per fer les corones han estat plantes silvestres collides sota autorització o dels residus de poda dels punts verds municipals. Com per exemple, les tòries de vinya per fer les bases, avet, llentiscle, romaní, eucaliptus, paniculata, esteticia, olivera, bruc, xiprer, plomall de canya, pinyes, cotó i cordills.